Košař Petr
Svou uměleckou kariéru začal jako herec v divadle Semafor, kde od roku 1992 vystupoval ve hře Jiřího Suchého a Jiřího Šlitra Poslední Štace. Díky své vrozené lenosti záhy pochopil, že na druhé straně sálu to bude pohodlnější a stal se v Semaforu zvukařem.
V letech 1994-1998 pracoval jako mikrofonista a zvukař na dnes již legendárním uvedení rockové opery Jesus Christ Superstar.
Je majitelem prvního českého muzikálového zpravodajského serveru www.musical.cz, který založil v roce 1995.
Ve stejném roce ho režisér Petr Novotný přivedl kvůli zvukové režii My Fair Lady do Hudebního divadla Karlín, kde od té doby působí dodnes a vytvořil zde sound design pro muzikály a operety Hello Dolly, Sny z Nového Yorku, Sugar (Někdo to rád horké), Klec bláznů, Anděl s ďáblem v těle, Rosemarie, Viktor – Viktorie, Za zvuků hudby, Chicago, West Side Story, Noc na Karlštejně, Jekyll & Hyde, Producenti, Limonádový Joe, Čardášová princezna, Polská krev a naposledy Mamzelle Nitouche.
V roce 1997 natočil pro Monitor-EMI první českou nahrávku muzikálu Hello Dolly.
Na přelomu let 1998 a 1999 vytvořil sound design původní českého muzikálu podle opery Antonína Dvořáka Rusalka, ve zcela novém divadle Milénium v areálu holešovické tržnice a tamtéž i sound design pohádkového muzikálu Popelka a muzikálu Starci na chmelu.
V Goja Music Hall na pražském holešovickém Výstavišti vytvořil sound design slavných muzikálů Les Misérables – Bídníci (2003), Miss Saigon (2004) a Fantom Opery (2014).
Letos už vytvořil sound design Andrew Lloyd Webberova Sunset Boulevardu v Národním divadle moravskoslezském v Ostravě a Dracula 2015 je tak jeho letošní druhou inscenací.