Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky Hudebního divadla v Karlíně, p.o.
Tyto podmínky a pokyny jsou platné a závazné pro všechna představení, která se konají v prostorách Hudebního divadla v Karlíně, p.o. (dále jen „HDK“). Zakoupením vstupenky divák souhlasí s jejich kompletním zněním.
I.Všeobecné obchodní podmínky a pokyny
-
Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky Hudebního divadla v Karlíně, p.o.
Tyto podmínky a pokyny jsou platné a závazné pro všechna představení, která se konají v prostorách Hudebního divadla v Karlíně, p.o. (dále jen „HDK“). Zakoupením vstupenky divák souhlasí s jejich kompletním zněním.
I.Všeobecné obchodní podmínky a pokyny
- Změna programu, obsazení nebo termínu vyhrazena. Nejaktuálnější informace o změnách naleznete na www.hdk.cz. Zákazník je povinen si vždy v den konání představení prověřit na www.hdk.cz, zda se představení opravdu koná.
- Zakoupené vstupenky se nevrací ani nevyměňují. Při zakoupení si zkontrolujte správnost všech údajů a především níže uvedené:
-
- Vybrané představení
- Termín
- Cenu vstupenek
- Umístění vybraných sedadel v sále
-
Na pozdější reklamace nemůže být brán zřetel.
- Vstupné se vrací pouze v případě zrušeného představení a není-li stanoveno jinak.
- V případě zrušení představení lze vstupenky vrátit či vyměnit za vstupenky na jiný termín, a to nejpozději 2 měsíce od původního data představení.
- Nárok na navrácení vstupného za vstupenky na zrušené představení lze uplatnit pouze v místě, kde byla vstupenka zakoupena. V případě uhrazení vstupenky v internetovém obchodě HDK (platební kartou, bankovním převodem) se nárok na vrácení vstupného uplatňuje v obchodním oddělení HDK.
- V případě, že je představení zrušeno či přesunuto, nevzniká držitelům vstupenky žádné právo na kompenzaci za náklady spojené s cestou na představení, náklady na ubytování, ani žádné jiné náklady.
- Při změně či přesunutí představení se vstupenky vyměňují na jiný termín dle pokynů obchodního oddělení divadla.
- Zveřejněním mimořádných akčních nabídek nevzniká nárok držitelům dříve zakoupených vstupenek na kompenzaci.
- Bez kontrolního kuponu je vstupenka neplatná.
- Jakýkoliv cizí zásah na vstupence činí vstupenku neplatnou a jejímu majiteli nebude umožněn vstup do divadla ani žádná náhrada.
- Po začátku představení není dovolen vstup do hlediště.
- Držitel vstupenky dává bez jakýchkoliv nároků pořadateli i třetím osobám souhlas ke zhotovení a zveřejnění jakékoliv formy záznamu akce či záznamu v souvislosti s ní.
- Pořizování audio-video záznamů v průběhu představení je zakázáno.
- Nevyzvednuté rezervace se automaticky ruší a vstupenky jsou uvolněny zpět do volného prodeje.
- Do divadla není dovoleno vnášet láhve, plechovky, zbraně, omamné látky nebo jiné předměty, které mohou být pořadatelem označeny jako nebezpečné nebo zakázané. Právo osobní bezpečnostní kontroly je vyhrazeno. Pořadatel si vyhrazuje právo na akci nevpustit osoby podnapilé, pod vlivem omamných látek nebo ohrožující průběh představení a bezpečnost jeho návštěvníků.
- Vstupenky jsou ceniny chráněné ochrannými znaky. Padělání, kopírování a pozměňování vstupenek je nepřípustné a trestá se podle zákona. Za platnost vstupenek zakoupených mimo HDK a předprodejní sítě COLOSSEUM a TICKETPORTAL divadlo neručí. Vstupenku je zakázáno dále prodávat. Chraňte vstupenku před okopírováním. V případě okopírování vstupenky nebo zakoupením mimo divadla či předprodejní sítě se vystavujete riziku, že nebudete do divadla vpuštěn.
- HDK neodpovídá za škody na zdraví nebo majetku návštěvníků divadla. Návštěvník je povinen respektovat pokyny personálu divadla.
- Snížená viditelnost: u akcí, u kterých je na internetových stránkách www.hdk.cz uveden plánek sálu s vyznačením míst se sníženou viditelnosti, nebude jako důvod pro reklamaci brán zřetel na skutečnost, že viditelnost z takto označených míst byla snížena a to i v případě, že údaj o snížené viditelnosti nebude uveden přímo na vstupence. Zákazník je povinen si vždy před zakoupením vstupenky prověřit na www.hdk.cz, zda místa, na která si kupuje vstupenky, nejsou označena jako místa se sníženou viditelností.
-
II. Způsoby a podmínky prodeje vstupenek
Všechny rezervace prováděné v prodejním systému Hudebního divadla v Karlíně jsou bez poplatku.
- pokladna divadla
- přímý prodej vstupenek jednotlivcům
- telefonické objednávky (rezervace s vyzvednutím v pokladně)
- obchodní oddělení divadla
- přímý prodej vstupenek jednotlivcům
- telefonické a e-mailové objednávky
- hromadné objednávky na fakturu
- internetový obchod HDK - www.hdk.cz
- v jedné internetové rezervaci lze objednat maximálně 8 vstupenek a je možné mít nejvýše 5 otevřených internetových objednávek (rezervací) z jedné e-mailové adresy nebo IP adresy
- 1 zákazník nesmí využívat více e-mailových adres pro objednání vstupenek – v případě porušení tohoto ustanovení si HDK vyhrazuje právo zrušit rezervace a zablokovat rezervace vstupenek z těchto e-mailových adres, resp. IP adres
- Internetový obchod HDK nabízí zákazníkovi více možností platby a získání vstupenek
-
-
- on-line rezervace s následným osobním vyzvednutím
- Konkrétní vstupenky/sedadla si vyberete přímo na webových stránkách HDK, vytvoříte si rezervaci, která je vždy platná 2 dny. Na Vámi zadanou e-mailovou adresu Vám přijde potvrzení o rezervaci vstupenek společně s rezervačním číslem. Pomocí tohoto rezervačního čísla si můžete rezervované vstupenky vyzvednout v pokladně divadla nebo prodejních místech Colosseum ticket (provozovaných společností Perfect system, s.r.o., smluvním partnerem HDK) Všechny rezervace jsou zdarma a při vyzvednutí uhradíte pouze skutečnou hodnotu vstupenek bez jakýchkoli poplatků či příplatků. Rezervaci vstupenek na jeden termín představení lze z jednoho uživatelského účtu (emailové adresy) provést pouze 2x. V případě dalších opakování rezervace si divadlo vyhrazuje právo tuto rezervaci zrušit bez udání důvodu.
-
-
- on-line rezervace s následnou platbou bankovním převodem a zasláním vstupenek poštou nebo e-mailem v podobě elektronické vstupenky E-TICKET
- Konkrétní vstupenky/sedadla si vyberete přímo na webových stránkách HDK, vytvoříte si rezervaci, která je vždy platná 3 dny. Na Vámi zadanou e-mailovou adresu Vám přijde potvrzení o rezervaci vstupenek společně s rezervačním číslem a nezbytnými údaji pro úhradu vstupenek bankovním převodem. Zákazníci si mohou u vybraných akcí vybrat možnost doručení prostřednictvím České pošty, doručení vstupenek e-mailem v podobě elektronické vstupenky E-TICKET, který si vytisknou doma na své tiskárně či osobní vyzvednutí. Rezervaci vstupenek na jeden termín představení lze z jednoho uživatelského účtu (emailové adresy) provést pouze 2x. V případě dalších opakování rezervace si divadlo vyhrazuje právo tuto rezervaci zrušit bez udání důvodu.
- On-line platba prostřednictvím platební brány GoPay
- Konkrétní vstupenky/sedadla si vyberete přímo na webových stránkách HDK a uhradíte je on-line platební kartou, případně přes služby Apple Pay nebo Google Pay. Zákazníci si mohou u vybraných akcí vybrat možnost doručení prostřednictvím České pošty, doručení vstupenek e-mailem v podobě elektronické vstupenky E-TICKET, který si vytisknou doma na své tiskárně či osobní vyzvednutí.
-
III. Pravidla pro používání elektronické vstupenky E-TICKET
- E-TICKET mohou využívat všichni zákazníci, kteří kupují vstupenky v internetovém obchodě HDK a zvolí doručení vstupenek jako E-TICKET
- E-TICKET je elektronická vstupenka vybavená jedinečným QR kódem, který slouží k ověření platnosti vstupenky a ověření nároku na vstup do divadla. Platnost vstupenky a jejího čárového kódu se ověřuje speciálním čtecím zařízením.
- E-TICKET přestává platit po prvním přečtení QR kódu a vstupenku již nelze dále použít.
- Vstup do divadla bude umožněn pouze na základě té E-TICKET vstupenky, která bude předložena a zkontrolována čtecím zařízením jako první. Toto pravidlo platí i pro standardní papírové vytištěné vstupenky.
- Při jakémkoliv dalším předložení vstupenky nebo její kopie nebude k této předložené vstupence nebo její kopii přihlíženo a jejímu držiteli nebude umožněn vstup do divadla.
- E-TICKET vstupenku si pečlivě chraňte, za její zkopírování, či jiné zneužití je zodpovědný zákazník sám. Hudební divadlo Karlín v tomto případě nenese žádnou zodpovědnost.
-
Upozornění:
- E-TICKET vstupenka je zasílána/vydávána ve formátu PDF, k jejímu vytištění je nutno použít počítačový program určený k tisku dokumentu ve formátu PDF (např. Adobe Acrobat Reader).
- Způsob doručení E-TICKET lze využít pouze u vybraných představení. Pokud je tato možnost povolena, nabídne se uživateli automaticky v průběhu nákupu.
- HDK neodpovídá za žádné obtíže, ani škody způsobené neoprávněným zkopírováním této vstupenky. Vstupenku je nutné uchovávat na bezpečném místě.
-
IV. Pravidla pro používání dárkových poukazů Hudebního divadla Karlín
- Dárkové poukazy Hudebního divadla Karlín lze zakoupit v zadané nominální hodnotě, stejným způsobem jako běžné vstupenky. Dárkový poukaz se tiskne ze systému na čistý papír nebo se posílá jako E-TICKET ve formě PDF.
- Dárkový poukaz obsahuje speciální zabezpečovací kód, který se zadá do systému Hudebního divadla Karlín při objednávce vstupenek. Systém vyhodnotí zadaný kód a příslušná hodnota dárkového poukazu se použije jako částečná úhrada ceny vstupenek, zákazník pouze doplatí rozdíl mezi cenou vstupenky a hodnotou dárkového poukazu.
- Dárkový poukaz je možné použít pro všechny způsoby objednání vstupenek v Hudebním divadle Karlín – při online nákupu na webových stránkách www.hdk.cz, v obchodním oddělení nebo v pokladně Hudebního divadla Karlín.
- Uplatnění dárkového poukazu je akceptováno pouze na základě toho dárkového poukazu, který bude předložen a uplatněn jako první. Při jakémkoliv dalším předložení dárkového poukazu nebo jeho kopii nebude k takto předloženému dárkovému poukazu nebo jeho kopii přihlíženo a nebude při nákupu akceptován, a to bez ohledu na to, kdo ho předloží či uplatní.
- Dárkový poukaz si pečlivě chraňte – za jeho kopírování, či jiné zneužití je zodpovědný zákazník sám, Hudební divadlo Karlín v tomto případě nenese žádnou zodpovědnost.
- Dárkový poukaz lze uplatnit pouze v rámci jednoho nákupu, nelze ho uplatnit po částech. V rámci jednoho nákupu je možné využít i více poukazů, jejichž nominální hodnota se sčítá.
- Zakoupený dárkový poukaz nelze vyměnit zpět za peníze.
- Je-li hodnota zakoupených vstupenek nižší než nominální hodnota uvedená na dárkovém poukazu, rozdílná hodnota se nevrací. Je-li hodnota zakoupených vstupenek vyšší než nominální hodnota uvedená na dárkovém poukazu, rozdílnou hodnotu je třeba doplatit.
- Dárkový poukaz lze uplatnit pouze v časovém období vyznačeném na dárkovém poukazu Hudebního divadla Karlín (platnost do).
-
V. Akční nabídky a slevy
- Hudební divadlo v Karlíně vystavuje akční nabídky a poskytuje slevy ze vstupného - seniorské (od 65 let věku), ZTP, ZTP/P, partnerské a další.
- Způsob uplatnění akčních nabídek a slev se může lišit dle prodejních kanálů – mohou být uplatněny ve všech prodejních kanálech, či pouze omezeně, tj. jen v pokladně, obchodním oddělení či v internetovém obchodě na www.hdk.cz.
- Slevy či výhody plynoucí z akčních nabídek a se způsobem uplatnění v pokladně či obchodním oddělení HDK, budou poskytnuty odpovědným pracovníkem Hudebního divadla v Karlíně po ověření nároku zákazníka na tuto výhodu či slev.
- Hudební divadlo v Karlíně si vymezuje právo neposkytnout výhodu plynoucí z akční nabídky nebo slevu, pokud zákazník neprokáže svůj nárok na čerpání výhody či slevy po vyzvání odpovědným pracovníkem.
- Hudební divadlo v Karlíně si vymezuje právo změny slevy či akční nabídky.
- Sleva ani výhoda z akční nabídky nejsou vymahatelné.
- Slevy i akční nabídky mohou být omezené počtem a hodnotou – konkrétní informace na vyžádání poskytne odpovědný pracovník Hudebního divadla v Karlíně (pokladní, referent obchodního oddělení).
- Zveřejněním mimořádných akčních nabídek či slev nevzniká nárok držitelům dříve zakoupených vstupenek nebo poukazů na kompenzaci.
- Na premiérové tituly (tituly v prvních 12 měsících od jejich uvedení) se slevy neposkytují.
-
VI. Rozhodné právo a řešení sporů
- Vztahy a případné spory mezi Hudebním divadlem v Karlíně a zákazníky, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.
- Případné spory lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě zákazník – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Nežli bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, doporučujeme nejdříve využít kontakt na obchodní oddělení divadla pro vyřešení nastalé situace.
-
VII. Ochrana osobních údajů
- Hudební divadlo Karlín shromažďuje a uchovává poskytnuté osobní údaje, které o sobě poskytne zákazník (i potencionální) při nákupu vstupenky a užívání webových stránek www.hdk.cz. Správcem osobních údajů je Hudební divadlo Karlín. Osobními údaji ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, jsou informace o osobě zákazníka, na základě kterých jej lze přímo nebo nepřímo identifikovat. Hudební divadlo Karlín osobní údaje shromažďuje a uchovává v zabezpečeném datovém úložišti. Osobní údaje jsou chráněny v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů. Hudební divadlo Karlín je oprávněno pověřit v souladu s tímto zákonem zpracováním osobních údajů třetí osoby jako zpracovatele.
- Hudební divadlo Karlín zpracovává osobní údaje k následujícímu účelu:
-
- sbírá je pro pozdější využití, jako je např. odesílání zakoupených vstupenek, zasílání informací o změnách u akcí či vstupenek, umožnění vstupu zákazníka na akci včetně sdílení údajů s příslušným pořadatelem akce, je-li to k zajištění účasti zákazníka na Akci potřebné;
- uchovává osobní údaje za účelem vyhodnocení, udržení a zdokonalování vztahů se svými (potenciálními) zákazníky nebo pro vylepšování svých služeb a produktů;
- sbírá osobní údaje pro jejich pozdější využití pro marketingové účely, výzkumy trhu nebo pro zasílání informací, které by mohly být pro (potenciálního) zákazníka zajímavé;
- zpracovává osobní údaje pro jejich využití v reklamě, newsletterech a dalších informacích v souladu s požadavky zákazníka nebo potenciálního zákazníka;
- užívá osobní údaje pro získání provozních informací, vyvíjení produktů a služeb nebo dalších aktivit, které mohou podpořit obchodní postupy;
- užívá osobní údaje pro účely účetní evidence a k uplatňování a provádění zákonných povinností (vč. dokládání souhlasů se zpracováním osobních údajů zákazníků a plnění dalších povinností podle nařízení Evropské unie č. (EU) 2016/679, obecné naařízení o ochraně osobních údajů, a případně dalších předpisů v oblasti ochrany osobních údajů).
- Poskytnutím osobních dat Hudebnímu divadlu Karlín, resp. nákupem vstupenky dává zákazník souhlas se zpracováním osobních údajů způsobem, který je popsán výše a se šířením obchodních sdělení Hudebního divadla Karlín, která mohou zahrnovat jak obchodní sdělení týkající se výrobků a služeb Hudebního divadla Karlín, tak i výrobků a služeb třetích stran, na e-mailovou či poštovní adresu uvedenou zákazníkem při nákupu vstupenky.
- Zákazník je oprávněn kdykoliv vyslovit nesouhlas se zpracování svých osobních údajů pro marketingové účely a to na webové stránce www.hdk.cz/gdpr. Hudební divadlo Karlín je v takovém případě povinno bezodkladně ukončit zpracování těchto údajů pro tyto účely, vyjma účelů stanovených zákonem pro plnění zákonných povinností. Zákazník je rovněž oprávněn kdykoliv vyslovit nesouhlas se šířením obchodních sdělení elektronickými prostředky či poštou, a to na webové stránce www.hdk.cz/gdpr. Hudební divadlo Karlín je v takovém případě povinna bezodkladně ukončit zasílání obchodních sdělení elektronickými prostředky zákazníkovi.
- Zákazník bere na vědomí, že třetími stranami / osobami zmíněnými v této části obchodních podmínek nazvané „Ochrana osobních údajů“ se rozumí především ty osoby, které Hudební divadlo Karlín přímo či nepřímo ovládá anebo osoby, které naopak přímo či nepřímo ovládají Hudební divadlo v Karlíně, a dále poskytovatelé služeb v oblasti elektronických komunikací, dodavatelé služeb spojených s poštovním rozesíláním, dodavatelé software atp.
- Přenos dat mezi počítačem zákazníka a serverem Hudebního divadla Karlín je během nakupování vstupenek zabezpečen šifrováním pomocí protokolu SSL, a to za účelem ochrany přenášených dat.
- Hudební divadlo Karlín si vyhrazuje právo ukončit a odstranit uživatelské účty těch zákazníků (uživatelů), kteří za období dvanácti po sobě jdoucích měsíců neuskuteční žádný nákup vstupenek.
- Hudební divadlo Karlín může na svých webových stránkách www.hdk.cz, prostřednictvím nichž jsou poté, co se zákazník přihlásí, prodávány vstupenky na Akce, podporovat moduly plug-in pro sociální sítě. Při přihlášení zákazníka pomocí plug-in, prohlížeč zákazníka připojí k serverům konkrétní sociální sítě a načte potřebné informace. Tím daná sociální síť získává adresu webové stránky Hudebního divadla Karlín, na kterou se zákazník přihlašuje, datum a čas přístupu a IP adresu zákazníka. Hudební divadlo Karlín nemá žádný vliv na obsah plug-inů nebo na údaje takto převedené dané sociální síti. Účel a rozsah sběru dat, další zpracování a využití údajů ze strany sociálních sítí a práva zákazníka a možnosti nastavení ochrany soukromé sféry zákazníka lze nalézt v zásadách ochrany osobních údajů dané sociální sítě. Správcem údajů odpovědným za zpracování těchto údajů je tedy daná sociální síť, kterou zákazník může kontaktovat na adrese, kterou pro takový kontakt určí daná sociální síť na svých internetových či obdobných elektronických stránkách.
-
VIII. Odstoupení od smlouvy
- V souladu s ustanovením § 1837 písm. j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů nemá kupující právo od smlouvy uzavřené mezi kupujícím a prodávajícím odstoupit podle ustanovení § 1829 občanského zákoníku (odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodů), a to vzhledem k tomu, že se jedná o smlouvu o využití volného času a plnění je podnikatelem, tedy v tomto případě pořadatelem Akce, poskytováno v určeném termínu.
- Pokud byl zrušen termín akce a staven nový termín akce, vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín. Pořadatel akce má v tomto případě na základě nově přijatého zákona č. 247/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na oblast kulturních akcí, nabídnout zákazníkům namísto vrácení vstupného poukaz, který budou moci zákazníci čerpat na jiné akce pořadatele. Zákon byl přijat z důvodu, aby chránil jak pořadatele akcí, tak koncové zákazníky.
-
IX. Reklamační řád
- Veškeré reklamace vstupenek zakoupených na www.hdk.cz se řídí Obchodními podmínkami Hudebního divadla v Karlíně, p.o. (dále HDK).
- Zaplacené vstupné se nevrací, pokud není níže výslovně uvedeno jinak.
- Zakoupená vstupenka se nevyměňuje. Zákazník je povinen bezprostředně po převzetí vstupenky (vstupenek) zkontrolovat údaje a správnost obdržených údajů. V případě poškození, zničení, ztráty nebo odcizení vstupenky nebude vstupenka nahrazována novou a zákazníkovi nebude poskytnuta náhrada.
- V případě, že zákazník zvolí při nákupu vstupenek jako způsob doručení vstupenek jejich doručení prostřednictvím České pošty a vstupenky mu takto doručeny nebudou, uvědomí zákazník HDK, které obratem učiní u České pošty reklamaci. Vyřízení této reklamace trvá v případě doručování na adresu ČR maximálně 30 dnů, v případě doručení mimo ČR maximálně 60 dnů. Bude-li výsledkem reklamačního řízení u České pošty zjištění, že došlo ke ztrátě zasílané vstupenky z důvodů neležících na straně zákazníka, HDK zákazníka o výsledku vyrozumí a vrátí mu peníze zaplacené za nedoručené vstupenky včetně poplatku za doručení, případně se souhlasem zákazníka odešle zakoupené vstupenky znovu, kdy je možné využít i jinou metodu doručení, například e-ticket.
- V případě, že dojde k úplnému zrušení Akce pořádané HDK, bude zákazník, který HDK poskytl svůj kontakt (e-mail, poštovní adresa, telefonní číslo apod.), prostřednictvím tohoto kontaktu vyrozuměn o tom, že Akce je zrušena. HDK neodpovídá zákazníkovi, pokud jej nebude možno prostřednictvím tohoto kontaktu včas zastihnout anebo pokud zákazník obdrží včas odeslané vyrozumění o zrušení Akce se zpožděním.
- Dojde-li k úplnému zrušení Akce, bude HDK vracet níže popsaným způsobem vstupné pouze do výše prostředků, které jí pořadatel za tím účelem poskytne. Zákazníkovi nevzniká nárok na vrácení vstupného, pokud bude Akce zrušena z důvodu neovlivnitelných situací, např. nemoc interpreta, či vyšší moci (např. epidemie, výjimečného stavu, válečného stavu, omezení vydaných státem o zákazu volného pohybu a sdružování osob), které pořadatel nemohl ovlivnit.
- Dojde-li k úplnému zrušení Akce, přičemž zákazník, který HDK již vstupenku na tuto Akci řádně zaplatil, tuto vstupenku osobně převzal či obdržel jiným prodejním kanálem, bude zveřejněn aktuální postup při vracení vstupného na stránkách www.hdk.cz, pokud má zákazník dle výše uvedených bodů na vrácení vstupného nárok. Samotný postup při vracení vstupného je následující: Pokud byla vstupenka zakoupena v kamenné pobočce divadla (prostřednictvím pokladny či obchodního oddělení HDK) nebo byla zakoupena on-line na www.hdk.cz, bude zákazníkovi vstupné vyplaceno, pokud se dostaví se vstupenkou bez zbytečného odkladu do pokladny HDK, případně kontaktuje zákaznickou podporu HDK na e-mailové adrese objednavky@hdk.cz nebo telefonu 221 868 999, kde mu bude sdělen další postup vedoucí k bezodkladnému vrácení zaplaceného vstupného.
- Veškeré reklamace a případné dotazy je třeba doručit bez zbytečného odkladu elektronickou poštou obchodnímu oddělení HDK na e-mailovou adresu: objednavky@hdk.cz.
- V HDK nelze žádným způsobem reklamovat vstupenku na jakoukoliv Akci pořádanou HDK, kterou zákazník nezakoupil přímo v HDK, tj. v kamenné pobočce (pokladně nebo obchodním oddělení) nebo on-line na www.hdk.cz.
-
X. Ostatní
- Pokud by se stalo některé ustanovení těchto podmínek neplatným, neúčinným či nevymahatelným, zůstává platnost, účinnost nebo vymahatelnost ostatních ustanovení nedotčena. Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 4.4.2024 a HDK si vyhrazuje právo je kdykoliv měnit.