Obchodní podmínky a GDPR

Všeobecné obchodní podmínky Hudebního divadla v Karlíně, p.o.

Tyto podmínky a pokyny jsou platné a závazné pro všechna představení, která se konají v prostorách Hudebního divadla v Karlíně, p.o. (dále jen HDK). Zakoupením vstupenky divák souhlasí s jejich kompletním zněním.

  1. I.Všeobecné obchodní podmínky a pokyny

Na pozdější reklamace nemůže být brán zřetel.

  1. II.Způsoby a podmínky prodeje vstupenek

Všechny rezervace prováděné v prodejním systému Hudebního divadla v Karlíně jsou bez poplatku.

  1. pokladna divadla
  1. obchodní oddělení divadla
  1. internetový obchod HDK - www.hdk.cz
    1.   on-line rezervace s následným osobním vyzvednutím a platbou v pokladně divadla nebo prodejních místech TICKET ART

Konkrétní vstupenky/sedadla si vyberete přímo na webových stránkách HDK, vytvoříte si rezervaci, která je vždy platná 3 dny. Na Vámi zadanou e-mailovou adresu Vám přijde potvrzení o rezervaci vstupenek společně s rezervačním číslem. Pomocí tohoto rezervačního čísla si můžete rezervované vstupenky vyzvednout v pokladně divadla nebo prodejních místech TICKET ART. Všechny rezervace jsou zdarma a při vyzvednutí uhradíte pouze skutečnou hodnotu vstupenek bez jakýchkoli poplatků či příplatků.

 

    1.   On-line rezervace s následnou platbou bankovním převodem a zasláním vstupenek poštou nebo e-mailem v  podobě elektronické vstupenky E-TICKET

Konkrétní vstupenky/sedadla si vyberete přímo na webových stránkách HDK, vytvoříte si rezervaci, která je vždy platná 6 dní. Na Vámi zadanou e-mailovou adresu Vám přijde potvrzení o rezervaci vstupenek společně s rezervačním číslem a nezbytnými údaji pro úhradu vstupenek bankovním převodem. Anonymním zákazníkům vstupenky doručujeme prostřednictvím České pošty. Registrovaní zákazníci mají možnost si u vybraných akcí vybrat kromě České pošty také možnost doručení vstupenek e-mailem v podobě elektronické vstupenky E-TICKET, který si vytisknou doma na své tiskárně či SMS-TICKET, který je zasílán ve formě speciální SMS zprávy.

    1.   On-line platba prostřednictvím platebních karet VISA, VISA Electron, MasterCard a MasterCard Maestro

Konkrétní vstupenky/sedadla si vyberete přímo na webových stránkách HDK a uhradíte je on-line platební kartou. Zákazník si může vybrat z následujících způsobů doručení vstupenek - vyzvednutí vstupenek v pokladně divadla nebo prodejních místech TICKET ART, doručení vstupenek Českou poštou, e-mailem v podobě elektronické vstupenky E-TICKET nebo SMS-TICKET, který je zasílán ve formě SMS zprávy.

  1. Pravidla pro používání elektronické vstupenky E-TICKET a SMS-TICKET vstupenky

Upozornění:

  1. Pravidla pro používání dárkových poukazů Hudebního divadla Karlín
  1. Rozhodné právo a řešení sporů
  1. III.Ochrana osobních údajů