Na základní umělecké škole v Biskupské ulici se proti své vůli od pěti let učil hře na housle. Vzhledem k jeho mizernému prospěchu na základní škole mu však nezbývalo nic jiného, než u hudby zůstat, a tak studoval a ke svému překvapení i absolvoval Konzervatoř Jaroslava Ježka v oboru skladba, klavír a dirigování. Už od konzervatoře se kromě hry na piano a poflakování po kavárnách věnoval soukromě studiu filmové hudby u opravdového skladatele Milana Kymličky. Díky němu také přebral štafetu ve spolupráci s Michalem Horáčkem a Petrem Hapkou, pro které v roce 2009 s velkou dávkou odvahy a drzosti vytvořil orchestraci a složil scénickou hudbu k lyrikálu Kudy- kam a spolupracoval jako hudební producent na jejich posledním albu Tante cosa da veder, které však vůbec nikdo nezná. Mezi roky 2004–2010 vytvořil se špetkou štěstí scénickou hudbu do divadelních incenací Dům Bernardy Alby, Chvilková slabost, Lev v zimě, Vyhazovači, Barmanky, Nebylo by libo Nobela, Ta spoušť, Tančírna, Dvanáct rozhněvaných mužů či Deset malých černoušků. Svoji první fil- movou partituru napsal pro televizní film Dušana Kleina Zakázaný člověk (2009). Poté násle- dovaly další nečekané nabídky k vytvoření scénické hudby do seriálů Ať žijí rytíři, Cukrárna, Čapkovy Kapsy, Gympl s.r.o., Labyrint, Docent, Iveta, Dobré zprávy, a dokonce i filmů: 12 měsíčků, Princezna a písař, Rodinka, Vesnice roku, Osmy, Správnej dres, Krycí jméno Holec, Jak básníci čekají na zázrak, Anděl Páně 2, Klec, Matky, Důvěrný nepřítel nebo Hádkovi. Je zároveň autorem mnoha známých písní pro řadu známých iinterpretů, jako jsou třeba Karel Gott, Hana Zagorová, Dara Rolins či Helena Vondráčková. Jako autor se překvapivě podílel na albech Richarda Müllera – 55 a Čierna labuť, biela vrana. Za sebou má nejen mnoho skandálů, ale i svá sólová autorská alba Identity a Universum, z nichž právě album Identity obdrželo, zřejmě omylem, platinovou desku. Jako autor hudby se dobrovolně podepsal pod muzikál Já, Francois Villon, ve kterém zhudebnil libreto Jiřího Hubače a především texty Pavla Vrby. S uznávaným slovenským básníkem ĽubomíremFeldekemnapsali pro divadloRadka Brzobohatéhomuzikál.Zřejmě z protekce. Jeho prvním muzikálem v roli autora libreta, hudby i textu pro Hudební divadlo Karlín je nesnesitelně dlouhý a zbytečně překombinovaný muzikál Legenda jménem Holmes, který má divadlo, asi ze sou- citu, stále na repertoáru. Muzikál Slunce, seno, jahody je jeho asi nejodvážnějším počinem, za který se opět bude zaslouženě stydět, stejně tak jako za všechna svá doposud zveřejněná díla. To jediné, čemu ve své tvorbě Ondřej přikládá skutečnou hodnotu a váhu, je však sepisování svého životopisu do divadelního programu.